czwartek, 15 sierpnia 2013

Amerykański lotniskowiec


3 komentarze:

  1. Hej Anton, usuń link do TenkSite ze swojego bloga bo wywala błąd, że pomagasz mi okradać banki, szerzyć piractwo i rabować niewinne babcie. Zablokowali mi bloga na amen i jeden Bóg wie dlaczego. Rok publikacji poszedł się je*ać. Może zacznę coś działać na www.milsite.pl, jakby co to dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skopiowałem bloga pod inny adres aby nie zaginęło to wszystko co na nim pisałem http://tenkmil.blogspot.com/ możesz gdzieś wstawić u siebie link, ale i tak nie będę na nim nic pisał. Nie mam już zaufania do Google...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha :D, no dobra, ostatnio jak byłem na Twoim blogu to właśnie go nie było, pisało że tylko właściciel ma do niego dostęp itd. Jak coś tam otworzysz to daj znać, pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.