sobota, 4 maja 2013

Ruski czołg



12 komentarzy:

  1. Eee..próbowałem się zalogować z WordPressa,ale nie wyszło:(,ten czołg to z wiaduktu obfotografowany,przepraszam ale czy to legalne?:)
    Mano

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ma być legalne? Robienie zdjęć? :D

    Anton cholero, czemuś zamknął Blog musowo dobry? Putin Ci groził? Powiedz słowo to tam z chłopakami wiedziemy i załatwimy sprawę!

    OdpowiedzUsuń
  3. To pewnie za to zdjęcie(nielegalne)może to ulubiony czołg Władymira Władymirowicza :)
    Mano

    OdpowiedzUsuń
  4. @Mano
    O!, Mano, nie umie sie logować jak zwykle xD, jakiś ruski te zdjęcia robił, chyba legalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @Tenk

    Zamknąłem z przyczyn prywatnych, bliska osoba go czytała i odnosiła wrażenie że negatywne postacie to o niej, a tak nie było, ale nich tam...

    OdpowiedzUsuń
  6. @Mano

    Wszystkie ruskie czołgi są Putina :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ufff...Antosza,trochę się niepokoiłem,czy aby coś się poważnego nie stało,no ale jak zrozumiałem,cały jesteś i zdrowy.A jak bliska osoba to zrozumie:)
    Jak byłem "łebkiem",wybrałem się z aparatem"smena"zrobić zdjęcie działa z okresu II wojny,które to stało sobie,przed budynkami administracyjnymi JW,niestety film został skonfiskowany przez wartowników:)na koniec,kazali mi rozejść się:))
    Wracaj Antosza jak najrychlej,gdyż świat,potrzebuje stosownego,opisania:)
    Mano

    OdpowiedzUsuń
  8. No kiedyś tak było, zrobiłeś zdjęcie mostu i już cię zatrzymali, może i dobrze :D, ale aparat powinni oddać, wiem jaki mogłeś bUl odczuwać - bo sam zaczynałem od smieny, właściwie od drucha ale to tam ledwo pamietam, znaczy pamiętam że żadne zdjęcie nie wyszło xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Aparat oddali,film zabrali:)mnie też zdjęcia nie bardzo wychodziły.
    Patrz,Antosza,Jankescy imperialiści,nasłali na Syrię swoich syjonistycznych pomagierów.No i bardzo dobrze:)dzięki temu jak Assad padnie(a jest taka hipotetyczna możliwość)broń nie pójdzie w ręce islamistów

    OdpowiedzUsuń
  10. @Anton, spoko, również myślałem, że to coś poważniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba Heniek nie przeczytał :) my o nim pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Heniek nie ma internetu, wszystko wpakował w tą nową Skode na raty, a mieszkają w 41 metrowej kawalerce przerobionej na dwa pokoje. Heniek zawsze powtarza: w chałupie może być byle jak byle auto dobre :D

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.